Sustine Sharing Love

FII ALATURI DE OAMENII DEFAVORIZATI AI LUMII IN CARE TRAIM!

Daca crezi ca misiunea noastra este si a ta, doneaza 2% pentru a face o lume mai buna!

Asociatia “Sharing Love” este o continuare a proiectului “Sa daruim iubire” infiintat in anul 2009, in favoarea copiilor din desertul Chalbi, Kenya. Misiunea asociatiei este aceea de a oferi sprijin oamenilor care sufera de foame, de sete si de alte lipsuri, ducand o viata de supravietuire inimaginabil de grea. Transmitem un indemn la solidaritate fata de oamenii defavorizati ai acestei lumi: sa nu ramanem indiferenti! De fapt nu este doar un indemn, ci mai curand calea catre umanitatea din noi, catre fericire, catre Dumnezeu. Atata timp cat oamenii de langa noi sau mai departe de noi sufera din cauza indiferentei, a nedreptatii sociale si a lipsei de iubire, nu se va intampla nimic deosebit! Schimbarea in bine depinde de mine si de tine. Implicarea oamenilor poate schimba mentalitati, induiosa inimi si infaptui minuni! Va invitam sa share-uim iubire!

Pentru donații directe datele noastre sunt:

Denumire – ASOCIATIA SHARING LOVE

CIF 32534341

Coordonatele bancare ale asociatiei Sharing Love:

UNICREDIT TIRIAC BANK

Beneficiar: ASOCIATIA SHARING LOVE

Titular: STEFAN ANDRICI

SWIFT: BACX ROBU

RON: RO17BACX0000000968568000

EUR: RO87BACX0000000968568001

USD: RO60BACX0000000968568002

2-la-suta

Donează 2% – persoane fizice

La ce se referă redirecționarea 2% ?

Conform Legii 571/2003, contribuabilii persoane fizice pot să direcționeze către o asociație non profit 2% din impozitul pe venit plătit (care ar ajunge, altfel, la bugetul statului).

Acest lucru se poate realiza foarte simplu, prin completarea unui formular standard.

Redirecționarea este gratuită, adică nu duce la nici o cheltuială suplimentară pentru persoana care completează formularul respectiv.

Formularul este opțional și poate fi completat de orice persoană fizică care obține venituri din salarii și asimilate acestora.

Rezultatul este virarea, în contul organizației nonprofit, a unei sume reprezentând până la 2% din impozitul anual plătit pentru salariul persoanei respective.

Suma care revine NU reprezintă o sponsorizare sau o donație, ci este o parte a bugetului de stat care este directionată de către fiecare cetățean în parte către sectorul neguvernamental.

.

(DOWNLOAD) Declarația 230 pentru cei care au venituri din salarii

.Formularul completat trebuie depus:

  • direct la registratura organului fiscal, sau poate fi trimisă prin poștă prin scrisoare recomandată, de către contribuabil;
  • sau la sediul Asociației Sharing Love, caz în care trebuie să aibă anexate: fișa fiscală a persoanei și copie după actul de identitate a persoanei fizice.

20-la-suta

Doneaza 20% – persoane juridice

Ce înseamnă redirecționarea a 20% din impozitul pe profit?

Suma redirectionată nu poate fi mai mare de trei la mie din cifra de afaceri, iar plațile trebuie făcute până la 31 decembrie, pentru ca suma să poată fi scăzută din impozitul pe profit aferent anului fiscal.

Desi Codul Fiscal permite încă din anul 2004 ca firmele să redirecționeze 20% din impozitul pe profit datorat statului către un ONG, făra nici o cheltuiala suplimentară, foarte puține companii uzează de această facilitate.

Daca primele 100 de firme cu cel mai mare profit din România ar direcționa 20% din impozitul pe profit către o cauză nobilă, suma totală s-ar putea ridica la peste 50 milioane de euro.

Cum pot companiile redirecționa 20% din impozitul pe profit?

Modalitatea de redirecționare este foarte simplă. Compania își calculează suma aferentă celor 20% din impozitul pe profit, apoi încheie cu contract de sponsorizare cu ONG-ul pe care dorește să îl susțină, iar cheltuielile sunt deductibile.

Acest tip de sponsorizare nu presupune alte cheltuieli suplimentare și nu afectează profitul net al companiei.

Care sunt avantajele redirectionării a 20% din impozitul pe profit?

Avantajele unui asemenea tip de donații este că reprezentanții companiilor au libertatea de a alege destinația unei sume, care în alte condiții ar ajunge oricum la stat, și, în plus, contribuie la o cauză nobilă, făra niciun fel de cheltuială. De asemenea, contribuția fiecarei companii ar putea determina un progres semnificativ în soluționarea și prevenirea problemelor sociale, și impreuna am putea gasi solutii practice pentru a ajuta pe cei mai saraci dintre saraci.